השטת ספינה בצורה עצמאית – חלום במרחק נגיעה !

מי לא חולם לנצח על הסיפון ? להחליט על הפנייה הבאה , לדעת שכולם סומכים רק עליך , מעבר לתחושת האחריות ישנו סיפוק אדיר והרגשה של חופש מוחלט בלהשיט ספינה בצורה עצמאית .

רבים חולמים ומדמיינים את התחושה הזאת רוב חייהם "לתפוס את ההגה הגדול ולהפליג למדינה אחרת " אך כדי להינות מהתחושת העילאית הזו , קודם צריך להרוויח אותה !

הסמכה ורישיון למען הגשמת החלום

על מנת שנוכל להשיט ספינה בצורה עצמאית נצטרך לעבור כמה שלבים ,השלב המרכזי בתהליך הינו לעבור קורס מסודר ויחודי "קורס סקיפרים" – משיט 30 , הקורס מורכב מידע תיאורטי והתנסות מעשית על הסיפון לאחר קורס של מעל 10 מפגשים ניגשים למבחנים ולאחר ההסמכה השמיים הם הגבול עבורכם .

מועדון חברים יוקרתי

מי שהים זורם בדמו והינו סקיפר מן השורה יודע שחלק מהיותו סקיפר ואוהב ים הינו גם חבר במועדון סקיפרים ! תחושת החברות שנרקמת עם השנים , השיחה על התחביב המשותף , יין קליל ואוכל טוב וכמובן הפלגות קבוצתיות הינן רק קצה הקרחון בהנאה הגדולה הזאת .

עד שלא תרגיש לא תדע חופש מהו

יצא לי לשוחח עם המון אנשים שבעבר חופשה עבורם ישר העלתה מחשבה על פריז , מלון באילת , צימרים וחדרי אירוח , ועוד …אך לאחר שעלו על הסיפון בפעם הראשונה נשמו את הים , פתחו את המפרשים , ונגעו בהגה הסיפון הרגישו לראשונה חופש אמיתי מהו .

לסיכום :

הים הוא אהבה על זה אין ויכוח , הים עבור חלקנו מסתכם בהליכה על החוף , שיזוף בשמש הישראלית  , בילוי קליל עם הילדים ועוד …אך לאחר שטועמים מכל העולמות שהים מציע פשוט מתמכרים ! השלב הבא לאחר ההתמכרות יהיה הגשמת החלום האמיתי "להשיט ספינה " .

הים הוא של כולנו ! תהנו ותשמרו עליו .